Kinderen

Evangelischekerkbalen.Com © 2020 Privacy Policy Terms of Use

EvangelischeKerk Balen 2020

Zondagsschool is er tijdens de Eredienst. De kinderen gaan vlak voor de prediking naar boven. De kleinsten (onder de zes jaar) gaan in het begin naar de creche.

Zondagsschoolleiding;

Crècheleiding

Yolanda Vanhoof

Sonja Buekenberghs

Sidonia Bottse-Tjappa

Suzy Buekenberghs

De kinderen worden in onze gemeente afhankelijk van hun leeftijd opgedeeld. De kinderen tot en met de laatste kleuterklas gaan voor de preek of woordverkondiging naar de crèche. De kinderen van het eerste tot en met het zesde leerjaar van de lagere school gaan naar de zondagsschool.

In iedere groep zijn er medewerkers die er voor zorgen dat uw kind een programma krijgt aangeboden dat is aangepast aan het leeftijdsniveau van uw kind.

We doen tijdens speciale dagen iets speciaal voor de andere mensen. Tijdens moederdag, vaderdag, start van het nieuwe schooljaar, week van de derde leeftijd, enz. proberen we de doelgroep te verrassen.

Kom dus zeker eens een kijkje bij ons nemen!